ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПРОТЯГОМ 14-ТИ ДНІВ З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ.
При отриманні товару необхідно перевірити його на цілісність та комплектність.Будь-які претензії на зовнішній вигляд, якість, відповідність отриманого товару приймаються тільки при отриманні товару в поштовому відділенні. Забравши товар із поштового відділення, Ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину з усіх перерахованих вище питань.
Повернення товару, що замовлявся поштою:
- обмін або повернення товару здійснюється за допомогою оформлення посилки в транспортній службі за даними відправника первинної посилки.
- оформлення зворотної посилки БЕЗ ПІСЛЯПЛАТИ.
- покупець самостійно оплачує відправку товару, що повертається, вартість якої встановлює транспортна служба.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення у деяких випадках:
- після 14 днів з моменту його отримання;
- при неповній комплектації повернення:
відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін.
- якщо ці товари були у вжитку.
- поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача» інтернет-магазин Золота рибка надає гарантію на весь асортимент товарів в порядку, передбаченому Законом. Терміни гарантії на товари вказані безпосередньо в картках товарів на сайті
Гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було здійснене несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- пошкодження, отримані в результаті використання товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації.
СПОСОБИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
ВАРІАНТ 1: Якщо товар був придбаний за передоплатою (перерахування грошових коштів на рахунок підприємства), повернення здійснюється таким же чином на реквізити відправника грошових коштів.
ВАРІАНТ 2: Якщо оплата товару здійснювалася післяплатою (оплата товару при отриманні), повернення грошових коштів обговорюється безпосередньо з покупцем.
Попередньо зв'яжіться з менеджером, щоб зафіксувати необхідну інформацію по обміну або поверненню товару.
Телефон: +38 (067) 764 90 09 +38 (063) 769 30 33